środa, 13 kwietnia 2011

szkice do planszówki taktycznej hirołs of majt end medżik






Polecam Państwa uwadze druzgotki. Człowiek wychodzi z walki z nimi kompletnie... pogruchotany.
Wśród istot niewątpliwie złowrogich znajdują się także rolnicy.

Abi proponuje [w komentarzu]:
"
Charakterystyka postaci ROLNIK:
- siła 10
- przebiegłość 10
- uzbrojenie główne: socha, upgrade: lemiesz, master level: wieloskibówka tytanowa
- uzbrojenie dodatkowe: powidła (po widłach są 3 dziury w plecach)
- wrażliwość na magię i urok osobisty: mała, realne zagrożenie jedynie w przypadku ataku masowego radia z twarzą
- umiejętność podstawowa: siałababamak"

16 komentarzy:

Aneta pisze...

:DDDDDDDD

Doro, chroń skarb narodowy przed walcem szkolnym!!! ;)

Portier pisze...

Tak mi kiedyś w pracy szef naszkicował obchód terenu ;)

Twardowski pisze...

rośnie mój partner graficzny :D
ołłłłłłł jeeeeeeee

oj Doro......
jak nic czeka cie gruntowanie płócien ;] ha ha ha

abnegat.ltd pisze...

Moze jakby wydziergac takie majtki z dziurka na ogonek - to by byly te rolniki mniej zlowrogie?

Charakterystyka postaci:
- sila 10
- przebieglosc 10
- uzbrojenie glowne: socha, upgrade: lemiesz, master level: wieloskibowka tytanowa
- uzbrojenie dodatkowe: powidla (po widlach sa 3 dziury w plecach)
- wrazliwosc na magie i urok osobisty: mala, realne zagrozenie jedynie w przypadku ataku masowego radia z twarza
- umiejetnosc podstawowa: sialababamak.

doro pisze...

Anetko - to jak w tym kawale z teściową, którą zaatakował tygrys.Sam zaatakował - to niech się teraz sam broni! O dziecko jestem spokojna, o szkołę mniej ;D
Już w przedszkolu przerobiliśmy jedno powstanie Spartakusa, A. wszczął bunt przeciwko odrysowywankom z szablonów, które ograniczały jego zdaniem wyobraźnię dzieci w grupie ;DDD

Portierze - musi to wspaniały, utalentowany szef ze smykałką do planszówek!

Kimonek - to akurat nie jest dla mnie powód do zmartwienia, znam swoje miejsce w szeregu ;)

Abi - próbowalam to przetłumaczyć na ordżinal werszyn i popłakałam się nad zupą pieczarkową ;DDDDDDD Ty się marnujesz w tej pracy, wymyślaj scenariusze gier!!!!!

Drycha pisze...

ludzie radary :D ha :D

Twardowski pisze...

:D nawet i karły są ;]
to coś o mnie :D

Twardowski pisze...

jeszcze powinien być małpi gaj :D

Jan Rusnok pisze...

O chochlikach kiedyś słyszałem, że to byty raczej szkodliwe - czy one do szkodzenia używają chochli?

doro pisze...

Nie, chochliki ciskają garami z zupą! Ale dopiero po apgrejdzie. To znaczy po śniadaniu.

(KK) pisze...

Właśnie, właśnie - ludzie radary!! Ja nawet znam paru takich (w moim bloku, na parterze).

hds pisze...

Mam nadzieję, że na nasz gromadny przyjazd do Starego Sadu, planszówka już będzie dopracowana i gotowa.
Będziemy mieli w co grać, wieczorową porą ;D

Rolnikowi proponuję jeszcze dać Czar:
Dziewanna... bo rzygne ;)))))))

Rezerwuję sobie tą postać, na czas rozgrywek!!! ;D

doro pisze...

Hades, wanna to dobry pomysł. Położę Cię w niej spać, żebyś w razie czego nie miał daleko.
bajdełej - ciekawe, co KRUS na to wszystko? ;D

hds pisze...

KRUSafix!!!
Nie mam pojęcia co óny na to ;D

patkowa pisze...

Hahaha! :D Uśmiałam się niesamowicie :D gra przegenialna. Oby ta wyobraźnia pozostała w młodym człowieku i była rozwijana, wykorzystana w pozytywny sposób. To świetne, że przekopiował 'Hirousów' z kompa na kartkę ;)

Anonimowy pisze...

Zapowiada się wam świetna zabawa z tą planszówką.Artyście gratuluje talentu i pozdrawiam serdecznie... :-*