czwartek, 1 kwietnia 2010

przy-gotowania

Dziś pieczenie chleba, karpatki z ananasem i posypką kawową, ciąg dalszy mycia okien. Niestety wykręt na ból głowy i pleców nie działa; musiałam jednak wypróbować, bo generalnie jest niezawodny.
I malowanie pisanek, bo wyjedziemy do Lublina wcześniej.
Wszyscy, którzy nie muszą sprzątać, niech odpoczywają!

Wesołych świąt!






Monia, szykuję Ci pokój ze zdziczałym kotem, ale sprzedam Ci patent na niego - nie bój nic! ;)

-----------------------------------------------------------------------------
jaja powyżej - wydmuszki naturalne, wapienne, rzeźbione wiertełkiem. Polecam sprawdzić u Agaty na blogu ;)
znalazła:Piece_of_glas
http://ilikedesign.blox.pl/2010/03/krucha-materia.html
fot:www.hemmy.net

13 komentarzy:

Kasia pisze...

Niewiarygodne te jajka.Chylę czoło.

Drycha pisze...

nie można się lenić :P
ja niestety zaraz do pracy...
powodzenia przy oknach!

wydmuszki świetne :>

Czarny(w)Pieprz pisze...

Piękne:) Wszystkiego NAJ NAJ NAJ!

Mała Mi pisze...

Piękne te jajeczka :) Tobie też wszystkiego dobrego :)

piece pisze...

ojej, Doro, wielkie dzięki za reklamę mojego bloga!
a przy okazji - radosnych świąt życzę!

doro pisze...

;DDD ja niestety nie mogę pisać Ci komentarzy bo usilnie mnie wywala z okazji braku konta. Jestem jednak stałą fanka Twoich blogów i pozdrawiam! dziękuję i życzę udanych, ciepłych świąt!

Anna pisze...

cudo jaja, cudo!

Gupiczek pisze...

:D jakie cudeńka :)

piękne są i jak misternie wykonane :)

Anonimowy pisze...

Wesołych!!! :D

Doro! Nie obawiaj się! Wiesz przecież, że w domu mam swojego kota Behemotha, więc żaden kocur, także zdziczały mi niestraszny hyhyhy ;D

A jaja fantastyczne!
Pozdro. Monia

doro pisze...

Bardzo mnie to uspokaja ;D

BTW: podobno panie u mojej mamuli w pracy znów pytają, kiedy znów zacznę pisanki drewniane sprzedawać, gęsiej skórki dostaję normalnie...

ps. osiągnęłam stan permanentnie przezroczystych szyb i spokoju ducha ;DDD

Katrinshine pisze...

Nice eggs!!
Thank you for your comment on my blog! Your words are warm up my heart!
Buona Pasqua!

eve-jank pisze...

Jestem pod wrażeniem tych jaja .Nie wiedziałam ,że coś tak pięknego można zrobić

Kilauea Poetry pisze...

I saw these recently and I'm finally able to come back here to comment- I love this!! Such delicate and lacy work- really fine!