czwartek, 1 kwietnia 2010

przy-gotowania

Dziś pieczenie chleba, karpatki z ananasem i posypką kawową, ciąg dalszy mycia okien. Niestety wykręt na ból głowy i pleców nie działa; musiałam jednak wypróbować, bo generalnie jest niezawodny.
I malowanie pisanek, bo wyjedziemy do Lublina wcześniej.
Wszyscy, którzy nie muszą sprzątać, niech odpoczywają!

Wesołych świąt!






Monia, szykuję Ci pokój ze zdziczałym kotem, ale sprzedam Ci patent na niego - nie bój nic! ;)

-----------------------------------------------------------------------------
jaja powyżej - wydmuszki naturalne, wapienne, rzeźbione wiertełkiem. Polecam sprawdzić u Agaty na blogu ;)
znalazła:Piece_of_glas
http://ilikedesign.blox.pl/2010/03/krucha-materia.html
fot:www.hemmy.net

13 komentarzy:

Kasia Boroń pisze...

Niewiarygodne te jajka.Chylę czoło.

Drycha pisze...

nie można się lenić :P
ja niestety zaraz do pracy...
powodzenia przy oknach!

wydmuszki świetne :>

Czarny(w)Pieprz pisze...

Piękne:) Wszystkiego NAJ NAJ NAJ!

Mała Mi pisze...

Piękne te jajeczka :) Tobie też wszystkiego dobrego :)

piece pisze...

ojej, Doro, wielkie dzięki za reklamę mojego bloga!
a przy okazji - radosnych świąt życzę!

doro pisze...

;DDD ja niestety nie mogę pisać Ci komentarzy bo usilnie mnie wywala z okazji braku konta. Jestem jednak stałą fanka Twoich blogów i pozdrawiam! dziękuję i życzę udanych, ciepłych świąt!

Anna pisze...

cudo jaja, cudo!

Twardowski pisze...

:D jakie cudeńka :)

piękne są i jak misternie wykonane :)

Anonimowy pisze...

Wesołych!!! :D

Doro! Nie obawiaj się! Wiesz przecież, że w domu mam swojego kota Behemotha, więc żaden kocur, także zdziczały mi niestraszny hyhyhy ;D

A jaja fantastyczne!
Pozdro. Monia

doro pisze...

Bardzo mnie to uspokaja ;D

BTW: podobno panie u mojej mamuli w pracy znów pytają, kiedy znów zacznę pisanki drewniane sprzedawać, gęsiej skórki dostaję normalnie...

ps. osiągnęłam stan permanentnie przezroczystych szyb i spokoju ducha ;DDD

Katrinshine pisze...

Nice eggs!!
Thank you for your comment on my blog! Your words are warm up my heart!
Buona Pasqua!

evejank.blogspot.com pisze...

Jestem pod wrażeniem tych jaja .Nie wiedziałam ,że coś tak pięknego można zrobić

Kilauea Poetry pisze...

I saw these recently and I'm finally able to come back here to comment- I love this!! Such delicate and lacy work- really fine!